czwartek, 24 stycznia 2008

blog



Ten filmik warto obejrzeć



http://veniti.blog.onet.pl/ blog, choć nie jest już kontynuowany warto przeczytać. Ostatni wpis pochodzi z przed roku napisała go matka autorki bloga.



Ten blog skłania do przemyśleń co ta choroba potrafi zrobić...



Anoreksja to przyjaciółka śmierci, która przychodzi do kogoś,

i nic porucz niej nie jest ważne.

Kiedy ktoś się jej znudzi odchodzi.

A kiedy świat staje się ważny jest już za późno na zmiany

i zjawia się śmierć koleżanka anoreksji.

zdjęcie:źrudło

3 komentarze:

katoreczek pisze...

Hey mam na imię Kasia i kończę 17 lat. Od roku walczyłam z bulimią zwaną prze zemnie ucieczką od wszystkich problemów.
W moim przypadku nie do końca liczył się wygląd miałam bardzo duuużo problemów z którymi po prostu sobie nie radziłam nie miałam odwagi zwrócić się do pani psycholog a o rozmowie z mamą nie było mowy pozostał mi pokój worek słodyczy miska i ręcznik............:)
wszystko toczyło się przez cały niemal rok pewnego dnia moja mama znalazła brudne ręczniki których nie zdążyłam wyprać:( to było straszne głupie tłumaczenia krzyki i groźby szpitalem:(:(
Było mi wstyd i żal mamy bo wiem ile w życiu wycierpiała.
Gdy się uspokoiłam i mogłam wykrzesać z siebie parę zdań wytłumaczyłam jej z kąt to wszystko i dla czego- wreszcie zaczęłyśmy normalnie rozmawiać mama zaoferowała mi swoją pomoc a ja obiecałam że nigdy więcej.
Wiem że moa historia nie wiele może zmienić poglądy dziewczyn które próbują się odchudzić w tak brutalny i niszczący zdrowie i umysł. Ja jestem na dobrej drodze wyjścia z tej choroby największą motywacją dla mnie jest moja mama nie chcę jej krzywdzić zbyt bardzo ją kocham by jej to robić gdy bym nie przerwała tego była bym pieprzoną egoistką myślącą o sobie.

Unknown pisze...

Polecam bulimia.info.pl

Anonimowy pisze...

bulimia <3