poniedziałek, 26 listopada 2007

OPINIA PSYCHOLOGA NA TEMAT TERAPII

Temat: Re: Pierwsza próba ku zdrowiu?Autor Marta dnia 2003-08-31 17:25:15[Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)]
Witajcie! Jestem psychologiem. Zajmuje sie miedzy innymi leczeniem zaburzen odzywiania. Wierzcie mi, nikt z nas specjalistow nie jest w stanie doknoc cudu i uwolnic Was od choroby. Pierwsze spotkanie z pacjentem, to rozmowa kotnratkowa - ustala sie ogolne ramy problemu, system chorobowy, ustala sie kontrakt - godziny spotkania, sposob pracy. Terapauta zaczyna droge leczenia- w tym wypadku to bylo skierowanie na badania. Wierzcie mi, nie wszsytko da sie zrobic od razu. To co dla pacjenta jest tylko glupia gadanina, dla terapeuty czesto bywa podstawa leczenia. Kazdy ma inny system pracy, ja np. przyjmuje przez 60 minut pacjenta, ale nie wiem, czy dla innej osoby, bylby to dobry pomysl. A co do ceny ... my musimy z tych pieniedzy zyc, oplacic czynsz, rachunki, zapewnic godne zycie sobie i rodzinie. Nie dziwdzie sie, ze zarabiamy, ale by moc efektywnie pomagac chodzimy na wlasna terapie i superwizje, a to wszystko kosztuje. Zycze Wam wszsytkim wiecej wiary w ludzi i powortu do zdrowia. Jesli macia jakies pytania, to mozecie do mnie pisac. Pozdrawiam Marta
źródło:http://http://www.cpp.info.pl/

Brak komentarzy: